Jesteśmy Employer Branding Institute

(nazywamy siebie EBI)

Powstaliśmy w 2011 roku jako jedna z pierwszych agencji employer branding na rynku w Polsce. Od początku naszą misją była edukacja i wsparcie pracodawców w budowaniu silnych marek pracodawców. W ciągu tych ostatnich lat widzieliśmy wiele sukcesów, ale też porażek. Dziś jesteśmy liderami w swojej dziedzinie. Całe nasze doświadczenie i wiedzę  przekuliśmy w konkretne narzędzia, którymi chcemy się dzielić, aby wspierać pracodawców i specjalistów EB w budowaniu silnych marek pracodawców.

  • wsparliśmy swoją wiedzą ponad 100 dużych pracodawców w strategiach i kampaniach EB (największy pracodawca zatrudnia w Polsce ponad 50 tyś pracowników)
  • obsługiwaliśmy marki na różnych geograficznie rynkach (najdalej zawędrowaliśmy z badaniami marki do Chenai), przygotowaliśmy strategie pozycjonowania całych sektorów (w tym dla najszybciej rosnącego SSC/BPO koordynując potrzeby ponad 80 pracodawców zrzeszonych w ABSL), docierając do często trudnych grup docelowych (naszym najciekawszym wyzwaniem było stanowisko Huntera)
  • zrealizowaliśmy 17 konferencji o employer brandingu i rekrutacji (HRcamp i Warszawskie Dni Rekrutacji)
  • wyedukowaliśmy ponad 100 specjalistów EB (studiaeb.pl) i nagrodziliśmy ponad 50 pracodawców za ich działania w ramach konkursów EBstars oraz BohaterHR
  • zebraliśmy 500 wskaźników EB, na których dzisiaj opieramy diagnozę marek pracodawców
  • pokochaliśmy grywalizację i na niej obsadziliśmy platformę do programu poleceń wykorzystywaną dzisiaj przez firmy
  • przekonaliśmy 6 mln Polaków do tego, że można lubić swoją pracę w ramach projektu pracujebolubie.pl
  • codziennie od 8 lat wspieramy HRowców dawką wiedzy i inspiracji na HRstandard.pl
nasze podejście

ideas + data = performance

Współczesny employer branding zmienia się szybciej niż jakakolwiek inna dziedzina HR i marketingu. Dostęp i możliwości przetwarzania dużych ilości danych, nowe technologie, robotyzacja, sztuczna inteligencja, czy zmiany w konsumpcji mediów nowych pokoleń, zmieniają oblicze tej dziedziny nie do poznania. W centrum jednak zawsze pozostaje człowiek – jego potrzeby, emocje i procesy poznawcze. Rozumienie i umiejętne łączenie tych dwóch biegunów decyduje o sukcesie pracodawcy. Dlatego nasze USP brzmi: pomysły + dane = efekt

Nasze działania opieramy zawsze na czterech filarach

1. Wiedza o tym jak działają marki

Podstawą wszystkich naszych działań jest zrozumienie i wiedza o tym co buduje siłę marki, z czego marka się składa, jak odbierają ją kandydaci i pracownicy. To pozwala na strategiczną diagnozę oraz zaplanowanie działań prowadzących do długofalowego sukcesu.

2. Talent analytics

Pracujemy w podejściu evidence-based employer branding, dlatego analizujemy dane i procesy z całego cyklu doświadczeń kandydata, a potem pracownika z marką pracodawcy. W EBI identyfikujemy ponad 500 rodzajów wskaźników, procesów i narzędzi.

3. People science

Tworząc komunikację i projektując narzędzia bazujemy na zrozumieniu jak funkcjonują ludzie– kandydaci i pracownicy –  po to, aby budować angażujące narzędzia i efektywny komunikat. People Science obejmuje takie dziedziny jak psychologia poznawcza, neuropsychologia, emocje i motywacje odbiorcy, kształtowanie postaw, procesy grupowe czy modele podejmowania decyzji.

4. Nowe technologie i marketing oparty na efektach

czyli doświadczenie i narzędzia, bez których współczesny employer branding nie może być efektywny. Współczesny employer branding to dla nas umiejętne połączenie insightu jakościowego z narzędziami marketingowymi opartymi o nowe technologie. Dlatego GA, GDN, CTA, Bounce rate, SEO, SEM, dropout, CPC, marketing automation czy sztuczna inteligencja to nasz żywioł!

nasza ekipa

Sukcesy opieramy o

zespół specjalistów

Współczesny Employer Branding wymaga strategicznego podejścia do zarządzania marką pracodawcy, skupionego na realnym zysku dla organizacji. Wymaga to połączenia wiedzy z różnych obszarów – badań i strategii komunikacji, marketingu, sourcingu, analityki, nowych technologii i HR.  Dlatego w EBI nie jesteśmy specjalistami od employer brandingu, ale ekspertami w dziedzinie HR, psychologii, marketingu, badań marki, najnowszych technologii, projektowania. To unikalne doświadczenie pozwala nam tworzyć strategie skrojone na miarę i kampanie, które angażują odbiorców wokół Twojej marki. Poznaj nasz zespół!

dr Barbara Zych

FOUNDER & CEO

Założycielka Employer Branding Institute, doktor psychologii, wykładowca na czołowych uczelniach w Polsce. Na swoim koncie ma 15 lat doświadczeń na rynku HR, ponad 100 obsłużonych organizacji z listy Fortune500, 7 książek o rozwoju organizacji i ponad 15 autorskich narzędzi dla rynku HR. Kierownik managerskich studiów podyplomowych EB na ALK. Pisze bloga pod pod adresem www.barbarazych.com 

 

Małgorzata Siarkiewicz

Product Manager

Zawsze widzi wiele wymiarów jednocześnie, dzięki czemu dba o spójność i efektywność realizowanych działań dla klientów. Uwielbia rozmawiać z ludźmi: spotkania z klientami i warsztaty z kandydatami. Jak tylko nikt nie patrzy – uwielbia grzebać w kodzie. Jest pod stałym wpływem endorfin – w wolnym czasie zaszywa się na godziny na sali fitness.

Kinga Makowska

Creative Strategist

Strateg z doświadczeniem w HR i marketingu konsumenckim. Kocha niestandardowe rozwiązania i wyzwania rekrutacyjne. Po godzinach zajmuje się sztuką wizualną i gotuje wegańskie potrawy.

Kaja Gryciak

Client Service Manager

Zajmuje się koordynowaniem procesów obsługi klientów i produktów w firmie, dba o dobre relacje z klientami, organizuje konferencje. Wieloletnie doświadczenie w obszarze komunikacji i ponad 500 h szkoleniowych za nią. Neuropsychologia i książki to jej naturalne środowisko.

Marta Sitkiewicz

Office Manager

Z wykształcenia ekonomistka i HRowiec. Świetnie sobie radzi w sytuacjach kryzysowych. Rozwiązywanie problemów, zarówno międzyludzkich jak i zawodowych,to jej znak rozpoznawczy. W wolnym czasie zgłębia techniki kuchni bezglutenowej oraz eksploruje Warszawę na rowerze. Jej największym marzeniem jest tworzenie muzyki.

Natalia Hebel

Business Development Manager

Sprzedawca z pasji, zdecydowanie kocha to co robi. Przez 10 lat poznała proces sprzedaży od początku do końca. Zawsze dba o zadowolenie klienta, które jest dla niej priorytetem. Komunikatywna i dynamiczna. Nigdy nie brakuje jej energii nawet przy najbardziej wymagających projektach.

Maciek Ostrowski

Content Manager

Redaktor HRstandard.pl, z wykształcenia glottodydaktyk, który kocha samoloty. Poza redagowaniem artykułów zajmuje się kontaktem z klientami i tworzeniem treści. Lubi, kiedy się nie dzieje za dużo, ale kiedy dzieje się za dużo, to też da radę. Uważa, że atmosfera w pracy jest bardzo ważna.

Ewelina Jaguś

Junior Client Partner

W zespole EBI pracuje przy realizacji projektów, czyli stara się, aby przeprowadzane działania były optymalne dla klienta oraz zgodne zarówno z panującymi trendami, jak i wybraną strategią. Prywatnie fanka psychologii, wegańskiej kuchni i wszelkiej aktywności sportowej.

Justyna Markowicz

Client Partner

Odpowiedzialna za efektywną współpracę z klientami oraz działania kampanii Pracuje bo lubię! Interesuje się rynkiem pracy, employer brandingiem i biznesem. Ma doświdczenie w projektach międzynarodowych i organizacji eventów.

Monika Grąbczewska

Junior Client Partner

W EBI pracuję w dziale realizacji. Moim zadaniem jest kreatywna i kompleksowa realizacja projektów. Jestem absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnym czasie podróżuję, trenuję wspinaczkę i uczę się migowego. Kocham czekoladę, uwielbiam festiwale filmowe i teatr.

Adam Joachimiak

Junior Account Manager

Socjolog próbujący zweryfikować poznane teorie w praktyce. Cenię rzetelność oraz profesjonalizm we współpracy z Klientem, ciekawe pomysły i punktualność. Miłośnik nowych technologii, muzyki i przyrody.

Jan Pantuła

Junior Account Manager

Neurotyczna osobowość, która nie uznaje rzeczy niemożliwych, choć bazuję na rozumie. Ciągła walka logiki i emocji to ja. Dualizm umysłu i sprzeczność świata stara się przekuć w zaletę. Jeśli chodzi o biznes i pracę, zgadza się z twierdzeniem „wyróżnij się lub zgiń”.

Weronika Domaradzka

Marketing & PR Intern

Zajmuje się kanałami social media oraz tworzeniem artykułów. Dziennikarka z pasji oraz wykształcenia. Samouk oraz praktyk w dziedzinie marketingu internetowego. Interesuje ją design oraz streetwear. W wolnym czasie czyta kryminały a takźe pisze wiersze.

Joanna Charczuk

Graphic Designer

Mieszanka umysłu ścisłego i artystycznego. Tancerka w Zespole Tańca Ludowego „Warszawa”. Kiedy nie pracuje maluje i rysuje, a jej dodatkową pasją jest charakteryzacja.

Daniel Mierzejewski

Client Partner Intern

Fanatyczny słuchacz muzyki, kinomaniak, który zaczyna swoją przygodę w Employer Brandingu. Hobbistycznie montażysta filmowy. Wspieram projekty EBI pod kątem realizacji.

Jesteś wariatem takim jak my i kręcą Cię fajne projekty dla dużych marek?

Napisz do nas, zawsze chętnie pogadamy!

[email protected]

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *