W EBI pracujemy w formule 360, co oznacza, że oferujemy wiedzę i narzędzia zapewniające większość krytycznych potrzeb pracodawców w zakresie employer brandingu, skupione w 3 głównym obszarach. To one na co dzień wytyczają nam kroki działania i prawie z każdym z naszych ponad 100 Klientów taką drogę  przeszliśmy.
I
badania i diagnoza

Po pierwsze, dowiedz się

na czym stoisz

W tym etapie badamy Twoją markę  i diagnozujemy jej wyzwania, tak, aby przygotować Cię na podbój rynku! Za nami kilkadziesiąt przygotowanych strategii, tysiące przebadanych kandydatów i setki wysłuchanych pracowników. Nasze działania opieramy na 4 filarach:

#autorski model marki pracodawcy

Naszą pracę opieramy na unikalnym w skali świata modelu marki pracodawcy I love My Job. Nasz model bazuje na 8 kluczowych etapach kontaktu z marką pracodawcy i opiera się na ponad 500 wskaźnikach z różnych obszarów biznesu.

#people analytics

People analytics oto strategiczna analiza danych organizacyjnych skupiona na uzyskaniu efektów biznesowych. Pracując w tym podejściu wszystkie nasze strategie opieramy na lokalnych danych ilościowych i efektywnościowym podejściu do marki pracodawcy.

#identyfikacja najlepszych marek

W procesie diagnozy mamy czujne oko na marki którey wyrózniają się prowadzonymi politykami i ofertą. Wszystkie marki, z którymi pracujemy według naszej metodologii mają szansę na uzyskanie odznaczenia w 2 obszarach:

Image module

I love My Job Winner – potwierdzającego najwyższe standardy dbania o to, aby budować przyjazne i angażujące miejsce pracy. Uwielbiamy ich pracowników, a najlepszych zapraszamy do projektu #Pracujebolubie. Czekamy także na Ciebie!

Premium Employer Brand – potwierdzajacego silną konsumencko marke pracodawcy; spośród 240 marek listowanych w rankingu przynajemy odznaczenia najlepszym markom w swoich sektorach konsumenckich.

#własne narzędzia

Przez lata współpracy z największymi markami opracowaliśmy zestaw autorskich narzędzi ilościowych i jakościowych, dzięki którym skutecznie wyznaczamy wyzwania stojące przed markami:

EBnavi.com, dzięki któremu trafnie dobieramy strategię dla marki, a Ty dostajesz jasne wskazówki operacyjne dotyczące jej rozwoju obsadzone na wskaźnikach i KPI.

EVP Discovery, dzięki którym identyfikujemy z pracownikami i kandydatami EVP, profile person oraz kanały komunikacji.

Premium Employer Brand Index, czyli coroczne badanie siły ponad 300 marek pracodawców posiadających marki produktowe.

Buzz Audit, czyli badanie sentymentu marki w sieci, dzięki któremu wiemy co i kto mówi o Twojej marce pracodawcy w internecie.

BenchCom, czyli audyt komunikacji rekrutacyjnej Twoich marek konkurencyjnych.

II
Strategia i plan działania

Po drugie, zaplanuj

konkretne działania

Na tym etapie odkrywamy EVP i przygotowujemy strategię jego komunikacji w grupach docelowych. To tu także powstaje narracja wokół marki, indentyfikacja profili person i  i operacyjny plan działania w kluczowych grupach docelowych. To naistotniejszy etap pracy nad marką pracodawcy, łączący strategię biznesową, kliencką i personalną.

# strategiczna analiza marki

  • Diagnoza etapu rozwoju marki na matrycy Employer Brand Growth Matrix
  • Ocena siły marki na 8 etapach kontaktu talentu z pracodawcą
  • Ocena efektywności sourcingu
  • Diagnoza stabilności i adekwatności atrybutów EVP

#identyfikacja EVP i strategia komunikacji

  • EVP z podziałem na grupy docelowe (EVPmatrix)
  • Behawioralne profile person
  • Komunikacja EVP do grup docelowych
  • Wyznaczenie kierunku komunikacji i narracji dla marki

#operacyjny plan działania

  • Aktywacja marki, czyli zestaw podstawowych materiałów do komunikacji (EVPtoolbox)
  • Aktywacja komunikacji w stałych kanałach z wykorzystaniem optymalnych narzędzi
  • Aktywacje wizerunkowo-rekrutacyjne, w tym duże kampanie crossmediowe
najczęściej realizujemy

1. Kompleksowe strategie employer branding

Całościowe strategie dla Twojej marki pracodawcy obejmujące głowne grupy docelowe i EVP skrojone pod ich potrzeby. Nasza uwaga zawsze skierowana jest na generowanie zysków z inwestycji we wszystkie procesy organizacyjne w których marka pracodawcy ma znaczenie. Wszystko po to, aby Twoja marka przynosiła długofalowe, mierzalne korzyści.

2. Strategie pozyskania kluczowych grup kandydatów

Strategie mapujące profil idealnego kandydata, kanały dotarcia do niego oraz narzędzia selekcji, które pozwolą pozyskać kandydatów generujących najlepsze wyniki biznesowe. Co więcej, nasz zespół People Analytics LAB przygotuje dla Twojej marki dedykowane testy selekcyjne, zadania na AC i wyszkoli rekruterów z optymalizacji procesu selekcji.

3. Strategie retencji kluczowych grup pracowników

Strategie angażowania pracowników zagrożonych rotacją, o największym potencjale dla firmy. To tutaj identyfikujemy punkty krytyczne i projektujemy narzędzia, które pozwolą Ci zatrzymać tych najlepszych i skutecznie poradzić sobie z rotacją.

III
egzekucja i realizacja

Po trzecie, działaj

skupiony na celach

W EBI nad przygotowaniem i realizacją kampanii pracuje doświadczony zespół – graficy, stratedzy, spece od komunikacji i technologii. Doświadczenie zbieraliśmy w najlepszych agencjach i zespołach marketingu. Tu dzieje się magia! W zespole realizacji powstają pomysły na skuteczne kampanie, które zaskakują i angażują uczestników.

#pracujemy na efektach

Dobra kampania to dla nas działania realizujące założone cele ilościowe – wizerunkowe i/lub rekrutacyjne. Dopiero gdy znamy cel, dobieramy przekaz i nośniki. Dobry brief to podstawa, dlatego często pomagamy klientom najpierw go dobrze doprecyzować!

#angażujemy kandydatów i pracowników

Dobra komunikacja to dla nas emocje i dobre pomysły, które chwytają za serce, ale także mechanizmy angażowania odbiorców, dzięki którym zapamiętają markę na długo. Dlatego zawsze staramy się tak zaprojektować proces, aby z jednej strony budował emocje, ale też realizował cel selekcyjny.

#pracujemy w modelu performance employer branding

Współczesny employer branding to dla nas umiejętne połączenie insightu jakościowego z narzędziami marketingowymi. Dlatego GA, GDN, CTA, Bounce rate, SEO, SEM, dropout, CPC czy konwersja na leady to nasz żywioł!

najczęściej realizujemy

1. Kampanie taktyczne

Nakierowane na pozyskanie dużego wolumenu kandydatów o jasno określonym profilu. To tu stawiamy landing page skierowany do konkretnej grupy kandydatów, dobieramy unikalny przekaz z ofertą i uruchamiamy precyzyjne narzędzia targetowane do grupy docelowej. Codziennie optymalizujemy kampanie korzystając z narzędzi marketingu efektywnościowego.

2. Działania wizerunkowo-rekrutacyjne

Obliczone na osiąganie długofalowych efektów i zwrotu z inwestycji w employer branding. To tu targetujemy EVP do grup docelowych i dobieramy narzędzia wokół 8 kluczowych punktów zgodnie z modelem I love My Job. To tu projektujemy angażujące strony kariery i materiały komunikacji pracodawcy, dobieramy narzędzia retencji i angażujemy Twoich pracowników w procesy EB.

3. Komunikacja dedykowana

Skoncentrowana na wybranej grupie kandydatów bądź pracowników o specyficznych potrzebach. Czasem mogą to być bardzo selektywne potrzeby np. wparcie polityki różnorodności w firmie, prowadzenie bloga firmowego czy uruchomienie kanału social media pracodawcy.

rozpocznijmy wspólny projekt

Skontaktuj się z nami

ZADZWOŃ DO NAS
Porozmawiaj z naszym specjalistą
0048 533 347 356
NAPISZ DO NAS
Pisz do nas o każdej porze
WPADNIJ DO NAS
Umów się z nami na spotkanie
ul. Słomińskiego 19/122, 00-195 Warszawa
wyslij wiadomość z formularza

*

*

*