HRcamp 2017 – podsumowanie!

HRcamp 2017 – podsumowanie!

Kolejna edycja HRcamp za nami i na długo zapadnie nam w pamięci. Konferencja była wyjątkowa pod każdym względem. Cały dzień rozmawialiśmy i dzieliliśmy się swoimi doświadczeniami i wiedzą, a wszystko w trzech panelach tematycznych, jakimi były Nowe Technologie w HR, Marka Konsumencka w EB oraz Employer Branding. I to wszystko w 3 dedykowanych HRowi i employer brandingowi salach kina Praha!

Każdy HRcamp to niezwykłe miejsce na wymianę poglądów i nawiązanie ciekawych znajomości. Nie zabrakło tego i w tym roku! Na wejściu każdy z naszych uczestników został przywitany stylową HRcampową torbą z dodatkami, które okazały się niezbędne podczas warsztatów. Konferencję otworzyła dr Barbara Zych, która z uśmiechem przywitała gości oraz wprowadziła wszystkich w HRcampowy nastrój. Porannym gościem specjalnym był pan Norbert Biedrzycki – Vice President Digital McKinsey. Następnie uczestnicy udali się do sal przypisanych wybranym ścieżkom tematycznym, w których mogli wysłuchać prelekcji. Jeśli zaś nie zdecydowali się na prelekcję, mogli wziąć udział w sesjach kanapowych, dyskusjach i warsztatach.

Prelekcje poprowadzili:

– Employer Branding Institute
– Leroy Merlin
– Kuehne+Nagel
– GSK
– Allegro
– EY
– Pepperto
– EBnavi
– Grupa Żywiec
– ING
– Golden Line
– Human Power
– Velux
– Lightness
– Carlsberg
– Deloitte
– AmRest
– Psychoterapia.org
– Eurocash
– PwC
– Budimex
– Intel
– Orbis Hotel Group
– eEngine.pl

Warsztaty i panele dyskusyjne prowadzili:

– BeeTalents
– Maciej Stęga
– Gojtowska.com
– Pracujebolubie.pl
– Pepperto
– Premium Employer Brand

W przerwach pomiędzy prelekcjami i warsztatami goście dzielili się wrażeniami przy kawie i przekąskach, a także wspólnym lunchu.

A wieczorem, po intensywnym dniu zdobrywania HRowej wiedzy, wystartowała Gala EBstars. Ósme wręczenie nagród było pod wieloma względami rekordowe, o czym mówili nawet sami jurorzy.

W tym roku uczestnicy stanęli w szranki w jedenastu kategoriach: najlepszej kampanii EB z budżetem do 100 tysięcy złotych i poniżej 100 tysięcy złotych, najlepszych wewnętrznych działaniach EB, najlepszym video, najlepszej innowacji, najlepszym pomyśle kreatywnym, najlepszych działaniach digital, najlepszych działaniach offline, najlepsza strona kariery, najlepsze wykorzystanie Social Media oraz najlepsze materiały rekrutacyjne.

W samym jury zasiedli wspaniali eksperci: Monika Sońta, Monika Czaplicka, Adam Piwek, Ewa Mazurczyk-Jankowska, Magdalena Selwant-Różycka, Łukasz Trzeszczkowski, Katarzyna Rąkowska-Kutyło, Tomasz Bartnik, Aleksandra Pszczoła, Sabina Borejsza-Wysocka, Marta Kaczmarek, Joanna Kamińska, Anna Zaremba i Aldona Orłowski.

Pośród nagrodzonych znaleźli się:

Najlepsza kampania pow. 100 tyś. złotych: Lidl
Najlepsza kampania pon. 100 tyś. złotych: Accenture
Najlepsze wewnętrzne działania EB: ex aequo Deloitte i Kuehne+Nagel
Najlepsze video: Carlsberg
Najlepsza innowacja: Connectmedica
Najlepszy pomysł kreatywny: ex aequo Linkleaders i Infosys
Najlepsze działania digital: BGŻ BNP Paribas
Najlepsze działania offline: Capgemini
Najlepsza strona kariery: Future Processing
Najlepsze wykorzystanie Social Media: Capgemini
Najlepsze materiały rekrutacyjne: AmRest

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom!

Dziękujemy wszystkim prelegentom, partnerom oraz uczestnikom za tak liczny udział w HRcamp 2017! Zapraszamy wszystkich do obejrzenia filmików z konferencji i z gali, a uczestnicy lada moment mogą spodziewać się wiadomości z prezentacjami prelegentów do pobrania.

Poniżej możecie zobaczyć, jak wyglądało to wszystko okiem kamery.

Do zobaczenia za rok!

Image
Image

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(//ebinstitute.pl/wp-content/uploads/2017/10/background-body.png);background-color: transparent;background-size: initial;background-position: left top;background-attachment: initial;background-repeat: repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 350px;}