Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. działa w Polsce od 2 sierpnia 1994 roku. Jest w czołówce ubezpieczycieli zabezpieczających przyszłość finansową ponad pół miliona Klientów oraz ich bliskich.

Stworzenie spójnych materiałów rekrutacyjnych i wizerunkowych, uwzględniających komunikację do 3 głównych grup docelowych: Profesjonalistów, Studentów oraz kandydatów do pracy na stanowisku Przedstawiciela Ubezpieczeniowo – Finansowego.

Przygotowanie komunikacji oraz materiałów rekrutacyjnych i wizerunkowych w okresie rebrandingu firmy (ING Życie zmienia się w Nationale-Nederlanden).

  • Linia kreatywna „Aktywuj lepszą jakość życia”
  • Landing Page dedykowany ofercie rozwojowej firmy
  • 3 interaktywne filmy video przybliżające specyfikę pracy w centrali oraz jako Przedstawiciel Ubezpieczeniowo – Finansowy
  • Aplikacja umożliwiająca przetestowanie swoich mocnych stron
  • Zestaw materiałów rekrutacyjnych, spójnych z linią kreatywną oraz dedykowanych trzem grupom docelowym
  • Działania w Social Media na portalu Facebook, LinkedIn oraz GoldenLine budujące wizerunek firmy jako pracodawcy

 

 

  • 10 000 odsłon strony.
  • wyróżniające się materiały rekrutacyjne i wizerunkowe, które przyciągały na targach pracy wielu studentów, zainteresowanych pracą w Nationale-Nederlanden