mBank to bank uniwersalny, notowany na GPW w Warszawie. Zatrudnia ponad 7700 pracowników w centralach w Łodzi i Warszawie oraz placówkach. Ważnym elementem oferty mBanku studentów i absolwentów jest Program Rozwoju Młodych Talentów obejmujący praktyki oraz program stażowy zarówno w korporacyjnej jak i detalicznej części banku. Od początku działalności bank jest niekwestionowanym liderem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań produktowych i technologicznych.

Trzecia edycja Programu Rozwoju Młodych Talentów, która miała miejsce w 2015 roku. Obejmowała rekrutację studentów i młodych absolwentów na 9 profili stażowych w dwóch miastach w Polsce (w Warszawie i w Łodzi)

Dotarcie do najlepszych studentów na wybranych uczelniach i wydziałach w aż 9 profilach stażowych. Budowanie wizerunku mBanku, jako pożądanego pracodawcy

  •  linia kreatywna „Zasmakuj kariery w mBanku”
  •  kulinarna aplikacja z rozbudowanymi animacjami dopasowująca w zabawny sposób kandydata do 3 głównych obszarów: analizy, biznesu i marketingu – bankowetalenty.pl
  • oryginalne aktywności offline – podjazd mBankowym foodtruckiem pod uczelnie i akademiki w Łodzi i w Warszawie, połączony z oznaczeniem się z mBankowymi ikonami na Facebooku;
  • warsztaty kulinarne w Łodzi i w Warszawie, podczas których uczestnicy i pracownicy mBanku wspólnie robili pizzę i mieli okazję w nieformalnych okolicznościach porozmawiać na temat tego, jak wygląda praca w tej organizacji;
  • obrandowane kubki na kawę na kluczowych uczelniach;
  • oryginalna ulotka w kształcie garnka

 

 

  • Ponad 1500 jakościowych aplikacji;
  • 100% więcej czasu spędzanego na stronie przez użytkowników w porównaniu do ubiegłej edycji
  • 900 burgerów rozdanych z uśmiechem