Chcielibyśmy pokazać na tej stronie czarno białe sylwetki pradawnych założycieli naszej firmy, ale ich tu nie zobaczysz. Nie dlatego, że przepadły gdzieś w odmętach historii, ale po prostu dlatego, że początki EBI sięgają zaledwie początków XXI wieku, a założyciele mają się wciąż dobrze i każdego dnia odkrywają nowe pomysły.

4 pierwsze lata były dla nas niesamowicie aktywne. Z każdym rokiem podwajamy skład naszego zespołu, zapraszając do niego mądrych i zaangażowanych ludzi, z którymi pracujemy nad ulepszaniem metodologii, tworzeniem mistrzowskich kampanii i skutecznych narzędzi.

Ale to dopiero początek. Dalszą część możesz napisać z nami jako Klient lub członek zespołu Employer Branding Institute

Współczesny Employer Branding wymaga strategicznego podejścia do zarządzania marka pracodawcy, skupionego na realnym zysku dla organizacji wymaga to połączenia wiedzy z różnych obszarów. Realizacja szerokiego zakresu różnorodnych projektów dała nam pewność, że employer branding wymaga łączenia wiedzy i umiejętności z wielu obszarów, w szczególności:

 

Badań nad marką oraz analizą różnych jakościowo danych z wielu różnorodnych źródeł informacji

  • Sourcingu, w szczególności rekrutacji, narzędzi selekcji i technologii HR
  • Zarządzania kulturą organizacji, budowania procesów, które angażują pracowników, przywództwa czy drożnej komunikacji wewnętrznej
  • Marketingu internetowego, podstaw reklamy czy działania mediów
  • Elementów PR, event managmentu oraz content marketingu

 

Dlatego w EBI nie jesteśmy specjalistami od employer brandingu, ale ekspertami w dziedzinie HR, psychologii, marketingu, badań marki, najnowszych technologii, projektowania. To unikalne doświadczenie pozwala nam tworzyć strategie skrojone na miarę i kampanie, które angażują odbiorców wokół Twojej marki.

Pracujemy w trzech zespołach:

nauka

Widzimy to czego nie dostrzegają inni
Czarodzieje HTML'u i Java Scriptu, zaklinacze aplikacji.

magia

"Oczywiście, to zdecydowanie da się zrobić w tak krótkim terminie"
Jesteśmy poskramiaczami smoków, czcionek i wektorów

Support

Trochę nauki i szczypta magii (przecież się nie rozdwoimy!) oraz cała masa planowania
Trzymamy wszystkie inne działy w ryzach faktur i terminów