Badania i Strategie

co_oferujemy_grafika-01

 

 

Planujesz pozyskać dużą liczbę absolwentów czy wąską grupę profesjonalistów z rynku?
Borykasz się z wysoką rotacją czy niskim zaangażowaniem?
Zastanawiasz się jak skrócić czas zapełnienia wakatu czy jak podnieść wskaźnik poleceń?

Masz przynajmniej jedno na TAK? To znaczy, że trafiłeś w dobre miejsce :) Bo my na co dzień przygotowujemy:

1. Strategie employer branding – całościowe strategie dla Twojej marki pracodawcy obejmujące głowne grupy docelowe i EVP skrojone pod ich potrzeby. Nasza uwaga zawsze skierowana jest na generowanie zysków z inwestycji we wszystkie procesy organizacyjne w których marka pracodawcy ma znaczenie. Wszystko po to, aby Twoja marka przynosiła długofalowe, mierzalne korzyści.

2. Strategie sourcingu kluczowych grup kandydatów – strategie mapujące profil idealnego kandydata, kanały dotarcia do niego oraz narzędzia selekcji, które pozwolą pozyskać kandydatów generujących najlepsze wyniki biznesowe. Co więcej, nasz zespół People Analytics LAB przygotuje dla Twojej marki dedykowane testy selekcyjne, zadania na AC i wyszkoli rekruterów z optymalizacji procesu selekcji.

3. Strategie retencji kluczowych grup pracowników – strategie angażowania pracowników zagrożonych rotacją, o największym potencjale dla firmy. To tutaj identyfikujemy punkty krytyczne i projektujemy narzędzia, które pozwolą Ci zatrzymać tych najlepszych i skutecznie poradzić sobie z rotacją.

 

JAK MY TO ROBIMY?

#pracujemy na autorskim modelu efektywnej marki pracodawcy
Naszą pracę opieramy na unikalnym w skali świata modelu marki pracodawcy I love My Job. Nasz model bazuje na 8 kluczowych etapach kontaktu z marką pracodawcy i opiera się na ponad 100 wskaźnikach z różnych obszarów biznesu. Dzięki algorytmowi jesteśmy w stanie szybko zidentyfikować punkty przyłożenia nad którymi powinien pracować pracodawca, aby w jak najkrótszym czasie osiągnąć zamierzone cele.

#stosujemy zawsze i wszędzie people analytics
to najprężniej rozwijający się obszar hr, który opiera się na zarządzaniu poprzez strategiczną analizę danych z wszystkich procesów HR w organizacji. Dotyczy także employer branding, dlatego wszystkie nasze strategie opieramy na lokalnych danych ilościowych i efektywnościowych podejściu do marki pracodawcy.

#mamy własne narzędzia budowania marki
Do pracy nad strategiami wykorzystujemy autorskie narzędzie Employer Brand Monitor, dzięki któremu trafnie dobieramy strategię dla marki, a Ty dostajesz jasne wskazówki operacyjne dotyczące jej rozwoju obsadzone na wskaźnikach i KPI. Rekomendujemy także wykorzystanie naszej zgrywalizowanej platformy HRpepper do angażowania pracowników w polecenia, efektywniejszy onboarding i stymulowanie innowacyjności wewnątrz organizacji!

 

I Love My Job Winner
Wszystkie marki, z którymi pracujemy według naszej metodologii mają szansę na uzyskanie odznaczenia potwierdzającego najwyższe standardy dbania o to, aby budować przyjazne i angażujące miejsce pracy. wśród odznaczonych na rok 2017 są już takie marki jak T-Mobile, Costa Coffee, GO Sport, mBank, TVN, IT IMAGINATION, Citi, Egis czy Credit Agricole. Uwielbiamy ich pracowników, a najlepszych zapraszamy do projektu #Pracujebolubie. Czekamy także na Ciebie!

Realizacje

co_oferujemy_grafika-02

Planujesz podbić rynek pracy i ściągnąć najlepszych sprzedawców czy szukasz specjalistów z wąskiej dziedziny inżynierii?
Dopiero wchodzisz na rynek pracy z marką czy może planujesz duży rebranding marki konsumenckiej?
Potrzebujesz wzmocnić komunikację wewnętrzną czy zaangażować pracowników w kluczowe zmiany?

Dobrze trafiłeś, robimy to!

W EBI nad przygotowaniem i realizacją kampanii pracuje doświadczony zespół – graficy, stratedzy, spece od komunikacji i technologii. Doświadczenie zbieraliśmy w najlepszych agencjach i zespołach marketingu. Tu dzieje się magia! W zespole realizacji powstają pomysły na skuteczne kampanie, które zaskakują i angażują uczestników.

Na co dzień zajmujemy się przygotowaniem i kompleksową realizacją poniższych działań:

1.Kampanie taktyczne – nakierowane na pozyskanie dużego wolumenu kandydatów o dobrze określonym profilu. To tu stawiamy landing page skierowany do konkretnej grupy kandydatów, dobieramy unikalny przekaz z ofertą i uruchamiamy precyzyjne narzędzia targetowane do grupy docelowej. Codziennie optymalizujemy kampanie korzystając z narzędzi marketingu efektywnościowego.

2.Działania wizerunkowo-rekrutacyjne – obliczone na osiąganie długofalowych efektów i zwrotu z inwestycji w employer branding. To tu targetujemy EVP do grup docelowych i dobieramy narzędzia wokół 8 kluczowych punktów zgodnie z modelem I love My Job. To tu projektujemy angażujące strony kariery i materiały komunikacji pracodawcy,  dobieramy narzędzia retencji i angażujemy Twoich pracowników w procesy EB.

3.Komunikacja dedykowana– skoncentrowana na wybranej grupie kandydatów bądź pracowników o specyficznych potrzebach. Czasem mogą to być bardzo selektywne potrzeby np. wparcie polityki różnorodności w firmie, prowadzenie bloga firmowego czy uruchomienie kanału social media pracodawcy.

 

JAK TO ROBIMY?

#pracujemy na efektach
Dobra kampania to dla nas działania realizujące założone cele ilościowe – wizerunkowe i/lub rekrutacyjne. Dopiero gdy znamy cel, dobieramy przekaz i nośniki. Dobry brief to podstawa, dlatego często pomagamy klientom najpierw go dobrze doprecyzować!

#angażujemy kandydatów i pracowników
Dobra komunikacja to dla nas emocje i dobre pomysły, które chwytają za serce, ale także mechanizmy angażowania odbiorców, dzięki którym zapamiętają markę na długo. Dlatego zawsze staramy się tak zaprojektować proces, aby z jednej strony budował emocje, ale też realizował cel selekcyjny.

#pracujemy w modelu performance employer branding
Współczesny employer branding to dla nas umiejętne połączenie insightu jakościowego z narzędziami marketingowymi. Dlatego GA, GDN, CTA, Bounce rate, SEO, SEM, dropout, CPC czy konwersja na leady to nasz żywioł!

 

Nieważne więc czy startujesz z komunikacją tak jak Payback, planujesz zatrudnić 1000 kandydatów w krótkim czasie jak Jeronimo Martins, chcesz rozkochać kandydatów niestandardową akcją czy zbudować wizerunek kampanią cross-mediową. Wszystko to zrobisz z nami, z uśmiechem :)

 

Narzędzia

 

co_oferujemy_grafika-04

 

Doświadczenia pracy z ponad 100 marek pracodawców na rynku pozwoliły nam przygotować innowacyjne, oparte na efektach i najnowszych trendach, narzędzia, które zrewolucjonizują Twoje podejście do employer branidngu.

#Employer Brand Navigator [EBnavi]

To narzędzie dzięki któremu łatwo ocenimy stan Twojej marki i zidentyfikujemy krytyczne punkty nad którymi powinieneś rozpocząć pracę nad silną marką. Wyznaczamy cele operacyjne i kroki które powinieneś podjąć w kolejnych etapach. EBnavi bazuje na algorytmie opartym o ponad 300 wskaźników   z różnych obszarów biznesu. EBnavi może być poszerzony o komplementarny moduł Badania zaangażowania pracowników, Warsztaty odkrywania EVP oraz Benchmarking komunikacji konkurencji. EBnavi jest także dostępny dla certyfikowanych Partnerów EBI.

 

#HRpepper

To zgrywalizowana platforma, o solidnych podstawach naukowych, oparta o najnowsze trendy takie jak gamifikacja, big data, AI, teorii flow, ale także na wielu ustabilizowanych już doświadczeniach z obszaru programów poleceń konsumenckich, e-learningu czy uczenia się prze powtarzanie. Dzięki HRpepper, angażując pracowników i kandydatów osiągniesz cele biznesowe szybciej i taniej! Obecnie w ramach platformy możesz:

  • zrewolucjonizować swój program poleceń pracowniczych i tak jak cały świat polecenia ustanowić numerem jeden na liście najlepszych źródeł kandydatów (Moduł Polecenia)
  • skrócić czas onboardingu i obniżyć koszty wdrożenia nowych pracowników do organizacji, a przy tym budować markę pracodawcy jeszcze przed zatrudnieniem (Moduł Onboarding)
  • wspierać innowacyjność wśród pracowników oraz angażować ich w procesy podejmowania decyzji dotyczących ich miejsca pracy (Moduł IdeaBox)
  • selekcjonować kandydatów dopasowanych do organizacji, generujących najlepsze efekty biznesowe (Moduł Selekcja)

 

#Pracujebolubie.pl

Pracujebolubie.pl to rewolucyjny projekt na rynku pracy! Naszym celem jest namówić Polaków, aby pozytywnie myśleli o pracy i edukować pracodawców w zakresie budowania zaangażowania opartego o mocne strony pracownika i jego poczuciu szczęścia. To narzędzie dla kandydatów, dzięki któremu mogą sprawdzić swój indeks szczęścia, sprawdzić dopasowane do nich miejsce pracy i zainspirować się historiami bohaterów.

Dla pracodawców to okazja aby dać się poznać od pozytywnej strony, pokazać kulturę organizacji, naturalnych pracowników i  i pokazać swoje oferty pracy w innowacyjny sposób. Zanim zdecydujesz się do nas dołączyć, sprawdź więcej na stronie www.pracujebolubie.pl

 

 

Edukacja

co_oferujemy_grafika-03

Od początku naszej działalności naszą misją jest poszerzanie wiedzy i budowanie standardów rynkowych w zakresie employer brandingu, HR, angażowania czy komunikacji. Dzisiaj do tego dochodzi wiedza z obszaru marketingu, badań, strategii, wskaźników i trendów takich jak big data, gamifikacja, AI czy people analytics. Realizacja szerokiego zakresu różnorodnych projektów dała nam pewność, że employer branding wymaga łączenia wiedzy i umiejętności z wielu obszarów, dlatego do współpracy zawsze włączamy najlepszych ekspertów z rynku, starając się wykorzystać ich wiedzę i specjalizację z bardzo różnych obszarów. Wśród naszych ekspertów znajdziecie zarówno speców od planowania mediów, komunikacji wewnętrznej, rekruterów, innowatorów, marketingowców, badaczy i doktorów psychologii ;)

 

Nasze projekty edukacyjne to:

#Serwis edukacyjny HRstandard.pl
HRstandard.pl to największy w Polsce portal skierowany do szerokiego grona osób związanych z branżą HR oraz rzetelne źródło informacji o rynku pracy, najnowszych trendach HR i najważ- niejszych wydarzeniach w branży. Portal to także miejsce dla osób zainteresowanych rozwojem zawodowym i wymianą doświadczeń a także doskonałe uzupełnienie wiedzy dla wszystkich, którzy myślą o strategicznym znaczeniu działów HR w nowoczesnym biznesie i pragną być zawsze na bieżąco. Znajdziesz tu wiele ciekawych i przydatnych artykułów dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi i nie tylko.

#Konferencje HRcampWarszawskie Dni Rekrutacji
Podczas konferencji HRcamp przedstawiamy wiodące trendy w HR. Mówimy o tym co najistotniejsze i w którym kierunku należy zmierzać, aby osiągać sukcesy w swoich działaniach. Przekazujemy najświeższe HR-owe trendy. Pokazujemy rozwiązania i analizy z Polski i Świata. Jest to jedyna taka w Polsce konferencja w stylu unconference dająca możliwość nawiązania relacji. Nieformalna atmosfera oraz ponad 300 uczestników co rocznie zdecydowanie wyróżnia HRcamp na konferencyjnej mapie Polski. Nasze wydarzenie to także okazja do prezentacji i zapoznania się z najciekawszymi rozwiązaniami HR, które znacząco wpłynęły na efektywność działań najważniejszych pracodawców w Polsce.
Warszawskie Dni Rekrutacji, to największa konferencja w Polsce poświęcona nowym technologiom, Nowym Formom HR oraz employer brandingowi. Co roku gościmy 400 profesjonalistów z HR – specjalistów, pracowników średniego oraz wyższego szczebla najbardziej kluczowych działów HR w kraju!

#Konkursy EBstars i BohaterHR
Celem konkursu EBstars jest wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w rocznym odstępie czasu. Do konkursu zapraszamy pracodawców realizujących najlepsze kampanie employer branding, w tym kampanie z zakresu marketingu rekrutacyjnego oraz komunikacji wewnętrznej. Kampanie oceniane są przez niezależny zespół jury, składający się z ekspertów employer brandingu, komunikacji, PR, HR i marketingu.
BohaterowieHR to konkurs, w którym nagradzane są najlepsze praktyki, wyjątkowy wkład, innowacyjnie zaprojektowane i doskonale wdrożone strategie HR, w różnych obszarach. Jest to pierwszy taki konkurs w Polsce, w którym nagradzamy zarówno szefów, CEO firm, ale również najmłodszych HRowców, zespoły za osiągnięty sukces oraz firmy dostarczające rozwiązania dla HR. Zwycięstwo w konkursie jest informacją dla pracowników, kolegów i biznesu, że nagrodzona firma, dostarcza najlepsze praktyki zarządzania zasobami ludzkimi, które charakteryzują liderów w danej dziedzinie.

#Podyplomowe Studia Employer Branding na ALK

#Narzędzia edukacyjne takie jak gra planszowa I love My Job Game czy Indywidualne karty coachingowe #pracujebolubie