Przyjazny proces rekrutacji, wzorowa komunikacja wewnętrzna, oferta dopasowana do potrzeb pracowników, wyróżniająca oferta benefitów. Również programy wspierające różnorodność zatrudnienia, dbanie o całościowy rozwój pracowników dołączających do firmy czy wsparcie mam powracających do pracy. To tylko wybrane obszary, którym charakteryzują się pracodawcy wyróżnieni odznaczeniem I love my job Winner 2017.
Właśnie w Walentynki, czyli 14 lutego po raz pierwszy w historii przyznano statuetki I love my job winner. Wyróżnienia dla pracodawców, którzy dbają o to, aby ich miejsca pracy były przyjazne i angażujące dla pracowników.
Wyróżnione organizacje to Citi, Costa Coffe, Egis, Grupa Hotelowa Orbis, mBank, Sii, T-Mobile.
Uroczyste wręczenie statuetek pracodawcom odbyło się podczas Nocy Bohaterów HR, w i-view w Warszawie.
Wyróżnienie ma być sygnałem dla kandydatów, informującym o tym czy dany pracodawca buduje wspierające i pozytywne miejsce pracy. Dlatego każda z odznaczonych organizacji przechodzi specjalny audyt, w którym sprawdzamy ponad sto różnych procesów, analizujemy wyniki ich efektywności i stosowane narzędzia, aby móc odpowiedzieć czy i jak dana organizacja dba o swoich pracowników w całym procesie zatrudnienia
– komentuje dr Barbara Zych, Employer Branding Institute
Wszyscy wyróżnieni pracodawcy wzięli udział w pozytywnej kampanii społecznej PracujęboLubie.pl, która w pierwszej odsłonie ze swoją misją inspirowania do bycia szczęśliwym w pracy dotarła do ponad 6 mln Polaków! Profile wyróżnionych pracodawców można podejrzeć na stronie kampanii www.pracujebolubie.pl/pracodawcy
Bardzo cieszymy się, że nasze odznaczenie I Love My Job Winner 2017 uzyskało już 7 pracodawców.
Chcemy nadal pokazywać miejsca, gdzie pracownicy codziennie rano wchodzą do pracy z uśmiechem, więc to nie koniec naszych działań. Do akcji cały czas dołączają nowe organizacje, zapraszamy wszystkie firmy do wsparcia projektu i pokazania swoich fajnych miejsc pracy – mówi Paula Zawadzka, PracujeBoLubie.pl
PracujeBoLubie.pl to pozytywny serwis kariery, uruchomiony przez Employer Branding Institute, którego misją jest przekonanie Polaków do tego, że można lubić swoją pracę i pokazywanie miejsc, w którym można to zrealizować.